tears as falling down


Tårar som rinner ner för kinden, är det lycka ? Vet inte vad jag ska skriva eller göra. Orkar inte med mig själv eller mina beslut. Mina hurmörsvängningar och alla elaka komentarer som jag inte ens vill säga . Orkar inte med att äta hormoner som inte ens hjälper ett skit, utan som får mig att gråta varje dag. Flera gånger om dagen. '
Om tårar vore lycka skulle jag varit världens gladaste tjej. Fast det är jag ju egentligen, en underbar familj, pojkvän som jag älskar över allt annat. Men ändå känner jag mig så fruktansvärt ensam. Vänner ? Vänner som sviker är det vänner ? Jag vill börja om på nytt . Samla nya krafter, skapa nya minnen men nya vänner. Vänner som man verkligen kan lita på. Jag vet inte om jag har gjort något så jag verkligen förtjänar att må såhär.äckel.

Låtar som betydde så himla mycket förut får mig bara att må illa. Alla minnen vi hade bara försvann för dig och revs ner. Du fick mig att gå sönder i tusen bitar. Du sårar mig mer och mer för varenda liten sak du gör mot mig. Jag är värd bättre än dig , du är ju inte ens bra ? - nu är det du som får mig att inte må bra.
Du ser på mig , men jag ser igenom dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0