ja, eller nej , det går inte alls bra … "kompis"

Ja, vad ska man säga ? Är besviken på livet eller nått. brukar verkligen inte vara såhär Depp och ledsen som jag verkligen är nu, långt ifrån. men just nu NU ?! går allt (det mesta) emot mig av någon anledning.
Skolan går skit , jag som skulle kämpa ?
Att bli frisk lyckas jag inte heller med , snart 2 år och jag kommer inte ur det ? Alltid är det något efter det andra som precis slutat. just nu är jag sjuk , typ 3 olika ? Nej inte så normalt.
vänner då ? Var det inte ni som skulle finnas och älska mig? Va ? Ni sa ju så, vi bestämde ju att vi alltid skulle ställa upp för varandra . Vilken bullshit ! Hur kunde jag ens själv tro på det ? Ja inte så konstigt att man tror på sina vänner dock . Men herrejesus vad besviken jag blir hela tiden .
Jag är trött på detta nu , jag måste sätta stopp och komma ut detta, det är ju det jag verkligen vill, men orken då ? Vart har den tagit vägen ?
Ja min blogg suger oh är fulare än en aranäsa men jag ska , ska.
Svar : JA JAG GÅR I IDE OCH STANNAR DÄR !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0