till alla dom som bara varit vän på låtsas

jag känner mig ensam . Ruskigt jävla ensam . Vart är alla ni , som alltid  skulle finnas och ställa upp för  mig vad som än hände?  i don't give a fucking shiet for you .  Det som är så jobbigt är att det alltid är mitt fel ? Falska ni är , jag vågar stå för det jag gjort och jag vet mycket väl det inte är mitt fel . Jo kanske till en viss del , men för det säger man verkligen inte upp en vänskap för. Och våran vänskap var stark . Vi snackade om precis allt och bråkade aldrig . Jag saknar den tiden då jag var lycklig . Det är jag nu med , till viss del . Min Sebastian gör mig såklart väldigt lycklig , men alla tankar , alla minnen , alla ord , alla lovade saker , allt är som borta och det är DET jag saknar . & det var DU som gjorde det.
Vem fan har jag blitt ? Jag tar inte vara på mina kompisar . Jag tar saker för givet, men ingen någon sin är för givet att lita på till 100% . Jag vill börja om på nytt , backa ca 1,5 år och leva livet som det var då med vännerna, bara ändra på det och inget annat. Vill ha någon att berätta allt och prata om allt med, som VI gjorde. Och det gör mig ledsen .
Sebastian Wallgren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0