i just want to make everything OK.

sitter och skriver lite på SO;n som jag ska försöka hinna bli klar med innan Sebastian♥ kommer !
har på ett ungefär haft världens mest tråkigaste dag. Att vara sjuk suger verkligen. Och jag har varit sjuk sen jag började 8B, 1 år och 4 månader ca. Börjar bli riktigt trött på detta nu, efter det ena kommer alltid det andra.
Nästa vecka ska jag göra tester osv, gå på undersökningar och det skrämmer mig verkligen ? haha true. kommer dö. Men vore bra jävla underbart att få ha en(!!!!) dag utan smärta.
Ska göra mat till min sjukt lata bror och Babbsan som ska dra till Mariestad snart, så blir alone again.

vet inte vad jag ska skriva men eftersom Becka tycker jag borde skriva så får jag väl göra det, för din skull gullis ! ;) du är bra ! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nu blev det rätt adress ;) ja de tycker jag allt sötan! :)<3 du är bättre :)

2011-12-08 @ 15:56:45
URL: http://rrebeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0