GODJUL

ja, då var det jul då !
                                      Har gått så ruskigt fort denna terminen i skolan,
                                                 dock med mesta dels sjuk men jag ger inte upp för det !
                                                Nästa termin ska jag ha minst 7 vg ska jag satsa på !.
                                                      Ska hålla mig frisk, plugga,vila,käka osv så blir det nog bra !



idag har jag varit med sebastian .
och det var jag även igår, sov hos han efter skolan.
färgade mormors hår och klippte inför jul osv :) hihi.
idag har vi spelat bingolotto och haft det mysigt.
Gjorde mat och åt med bror och Ida, roligt.


Imorgon är det julafton vilket är mys
firar med släkten x2 , först pappas sida sean mammas
ah orkar inte skriva, ska sova på en kudde som har lukt
av min underbara pojkvän, mums !  haha cp inlägg men orka
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0