BECK

ligger i sängen med värmedyna, täcken, kuddar &en Beck rulle !
Suger helt på att blogga !? Vet inte vad jag ska skriva så se blir intressant :(
Idag har jag iaf varit med min älskling! ♥ Har jag iof vart hela veckan, hihi bäst !
hhaha vi somnade as tidigt igår och vaknade lika så och kikade julkalendern.
Legat och segat i sängen hela dagen ungefär, ätit, busat , pussas osv !;) jag har väl dock mest lipat över min
Äckligt tunga , jobbiga mensvärk ! ska inte bli med barn så wtf !!

Kommer nog ett inlägg i morgon med bilder. Skriver från min älskade mobil <3 så går inte lägga upp bilder
Tips på ngt ni vill veta så skriv !:)

Kommentarer
Postat av: heidi

"Äckliga tunga" :o

De riktigt längesen vi träffades nu Hannaaa! :/ <3

2011-12-05 @ 12:52:27
URL: http://buuri.blogg.se/
Postat av: hanna

va ? :o

det var sjukt länge sen gmn , jag saknar dig enormt!<3

2011-12-06 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0